Sunday, December 28, 2008

Uwodzenie Kobiet

Podsumowując:
1. POSTAWA
2. wpływanie na kobietę
3. robienie tego w sposób konwersacyjny, niezauważalny

Część z rzeczy o których będziemy mówić może się wydać wysoce nieprawdopodob-na. Będziemy prezentować, podsuwać pewne techniki i gotowe kroki do zrobienia, pewne rzeczy które można powiedzieć. Część z was może sobie pomyśleć: nie, nie-możliwe żebym ja to powiedział, niemożliwe, że to może zadziałać. Zapraszam więc, żebyście zawiesili swoje wyobrażenia i oczekiwania i zweryfikowali je później.

Bardzo ważna jest zmiana postawy, zmiana swojego nastawienia, ponieważ większość ograniczeń, większość barier, które napotykacie kryje się w naszych własnych umysłach. Jedną z naczelnych zasad, którymi się kierujemy jest:
Jeżeli coś co robisz nie działa, przestań to robić i zacznij robić coś innego.

Często ludzie robią coś, to nie działa więc próbują robić tego więcej. Np. jesteś miły dla jakiejś dziewczyny. Pamiętam to jeszcze z czasów mojego liceum. Była taka super laska w mojej klasie, na którą się strasznie napalałem i postanowiłem ją poderwać i być w związku z tym do niej strasznie miły. No to ona mówi: poczekaj, możesz mnie odprowadzić po szkole. Ja czekałem 15 minut, 20. Ona wychodziła pół godziny później i mówi – co, jeszcze czekasz? Ja to lubię, jak facet jest zdecydowany. Następnego dnia spotkałem ją w szkole i byłem jeszcze milszy, może byłem za mało miły? I jeszcze i jeszcze i jeszcze. I im więcej w to ładowałem wysiłku, tym mniejsze postępy robiłem.

Fajna jest ta metafora z pociągami. Kiedyś gdzieś dowiedziałem się, że jak jest po-ciąg i lokomotywa, która ma silnik powiedzmy o mocy 2000 koni mechanicznych i ma maksymalna prędkość 100 km/godzinę, to żeby zwiększyć jej prędkość do 150 km/h to trzeba ponoć nie podwoić, nie potroić ale uczterokrotnić moc – dać jej 8000 koni mechanicznych to zacznie jechać 150 km/h. Ale żeby dodać następne dwadzieścia, żeby jechała 170 km/h to w ogóle przestaje się opłacać, bo jest tarcie oporu który powstaje między kołami i szynami. No i są różne pociągi: osobowe i pospieszne, są ekspresy, w Anglii jest One-to-five, czyli jedzie 125 km/h, we Francji jest „deżawe”, ale Japończycy mają pociąg, który się porusza na jednej szynie i rozwija prędkość 500 km/h. Ale co jest ciekawsze – moc silników w lokomotywie jest znacznie mniejsza niż przeciętnego pociągu, który jedzie w Europie po szynach. Dlaczego? Ponieważ on jedzie na poduszce magnetycznej. Zamiast zwiększać moc zbudowano poduszkę magnetyczną, która eliminuje tarcie. Jeżeli tylko się wyeliminuje tarcie to nagle okazuje się, że można zacząć jechać z prędkością niewyobrażalną dla tradycyjnych pociągów. Zawsze wyobrażałem sobie, że ta poduszka to jest tylko 3 mikrony, które umożliwia przy 1/3, 1/4 starej mocy uzyskać tę samą prędkość. To co tu oferujemy, NLS, jest w pewnym sensie taką technologią poduszki magnetycznej, zamiast przełamywać opór, rozpuszczać go, przełamywać, nauczycie się w jaki sposób postępować, żeby w ogóle go nie było, żeby zamiast oporu był napór. NLS jest instrumentem, który zastę-puje opór naporem.

Gdybyś sobie umiał wyobrazić, parę dni po tym seminarium, jak podchodzisz do super atrakcyjnej laski z gatunku tych, do niedawna jeszcze jak na nie patrzyłeś to włączało się takie myślenie: o kurcze, taka ładna, to nie zwróci na mnie uwagi, pewnie lepsi, bardziej atrakcyjni faceci do niej startują, co się będę wygłupiał, nie, po czym pojawiało się bardzo nieprzyjemne uczucie.
Zamiast tego, tylko wyobraź sobie, parę dni od dzisiaj, widzisz bardzo atrakcyjną kobietę, bo tylko takie cię będą interesować, (tak, to jest seksistowski warsztat, szowinistyczny), podchodzisz do niej, zaczynacie rozmawiać i widzisz w jej oku błysk fascynacji, słucha cię z pojawiającymi się wypiekami na twarzy, po czym mówisz: „no to miło było, szkoda, że nie będziemy mieli już okazji tego kontynuować...” to ona mówi: „a dlaczego nie? Czy możesz do mnie zadzwonić?” albo wręcz po prostu rzuca się na ciebie i próbuje cię zaciągnąć do łóżka.

To czym się będziemy tutaj zajmować, to danie sobie możliwości wyboru. Zwróćcie uwagę, że bardo dużo mężczyzn jest z kobietą nie na zasadzie, że on ją wybrał, bo mu się podobała, bo spełniała jego kryteria, lecz na zasadzie tego, że Boże, żadna mnie nie chce. W końcu się napatoczy jakaś, która się spojrzy na niego nieco łaskawszym wzrokiem, to rzucam się na nią. Boże, nawet do łóżka ze mną poszła. To super, żenię się z nią. Nie wybierać z frustracji tego co jest. Kobiety oczywiście bardzo sprytnie potrafią to wykorzystać. To co my tutaj zrobimy, to damy odpowiednie narzędzia plus zainstalujemy odpowiednią postawę. Ja tutaj podkreślam, że to są dwie rzeczy które są niezbędne. Możesz mieć bardzo dobre narzędzia, możesz nauczyć się na pamięć rozmaitych rzeczy jak wpływać na kobietę, natomiast jeżeli nie będziesz mieć odpowiedniej postawy, odpowiedniego stanu, to kobiety to wyczują. Wyczują że nie jesteś szczery, wyczują, że ty to tylko gadasz takie rzeczy. I odwrotnie – możesz mieć odpowiednią postawę, natomiast jeżeli nie będziesz mieć odpowiednich narzędzi, to będziesz uznany jako zarozumiały palant, który nie jest w stanie nic odpowiedniego z siebie dać. Inny słowy:
NLS to nie jest coś, co się robi kobietom, to jest coś, co się robi z kobietami.

Bycie uwodzicielem to nie jest robienie takich technik,
to jest po prostu BYCIE TAKĄ OSOBĄ.

Po jakimś czasie to będzie po prostu wypływać z ciebie. Na początku, jak ja uczyłem się NLS to myślę – o kurcze, jakie fajne narzędzie. Jeżeli ja powiem tutaj coś takiego, coś takiego, coś takiego, to kobieta ze mną pójdzie do łóżka. Próbowałem – w niektó-rych wypadkach wychodziło, w niektórych nie wychodziło. Dlaczego? Ponieważ nie miałem odpowiedniej postawy. Teraz mam coś takiego, że jak rozmawiam z kobietą i nie stosuję nawet świadomie, celowo tych narzędzi, to już coś takiego się dzieje, że już z mojej postawy, z tego jak rozmawiam to już po trzech zdaniach ona mówi – fajnie mi się z tobą rozmawia, i widzę ten błysk w oku i ona zaczyna już myśleć o czymś innym. Ale ja przecież nic takiego nie zrobiłem. To też będzie po pewnym czasie sto-sowania, nabierzecie po prostu takiej pewności siebie, że kobiety będą po prostu na was lecieć.

Może się pojawić u was taka myśl: o, to przestanę być sobą, albo będę nienaturalny. Przestań tak myśleć.
Uwodzenie Kobiet
OSTRZEŻENIE: To czego się tutaj nauczycie, może w poważny sposób wpłynąć nie tylko na twoje układy z kobietami, ale także na inne sfery twojego życia, np. część z was może odkryć, że lepiej się wam w ogóle rozmawia z ludźmi, albo że jesteś skuteczniejszy w sprzedaży i w biznesie. Znam wiele osób, które odniosły taką uboczną korzyść, część z was może w ogóle się zmienić.

No comments:

Post a Comment